Predtým ako sa rozhodnete kúpiť si nový kávovar prečítaj niekoľko našich postrehov, ktoré sme pre Vás pripravili na základe 12 ročných skúseností s predajom a servisom kávovarov.
• Kúpa kávovaru v kamennej predajni alebo internetovom obchode je jednoduchá a rýchla záležitosť. Výber je veľký, kvalita produktov dobrá. Záruka pre fyzickú osobu 2 roky, kúpa na IČO 1 rok. Ceny spravidla cenníkové, niekedy sa stretneme aj akože akciovými cenami. Horšie je to už s predvedením a oboznámením sa s obsluhou. Kávovar si musíte zobrať domov a postupne sa oboznámiť s jeho používaním. Ak všetko urobíte podľa návodu na obsluhu, kávovar sa Vám odmení naozaj lahodnou kávičkou. V opačnom prípade budete sklamaní nielen z kávovaru, ale hlavne z pripravenej kávy.
• Ak sme naozaj mali šťastie na dobrý kávovar a staráme sa oň podľa návodu na používanie, mal by nám slúžiť k spokojnosti minimálne 2 roky. Samozrejme je to veľmi individuálne, pretože na bezproblémové fungovanie kávovaru má vplyv viacero faktorov ako sú :
Celkový počet pripravených káv,
Celkový počet pripravených mliečnych nápojov,
Celkové množstvo pripravenej horúcej vody na čaj
Používanie, resp. nepoužívanie vodného filtra
Čistenie vnútorných priestorov od plesní a vodného kameňa
Umiestnenie kávovaru v suchom alebo vlhkom prostredí
Používanie kvalitnej resp. menej kvalitnej kávy
• Problémy s kávovarom začínajú prvou poruchou. Zabalíte kávovar do pôvodného obalu ( ak ste si ho odložili ), prinesiete ho do kamennej predajne, prípadne pošlete na adresu internetového predajcu a trváte na rýchlej oprave. Zo zákona musíte byť pripravení na 30 dňovú lehotu potrebnú na záručnú opravu. Ak ste kávovar nepoužívali v súlade so zásadami uvedenými v návode na obsluhu, kamenná predajňa Vám záruku neuzná a opravu budete musieť uhradiť. Počas celej doby, kedy sa kávovar nachádza v oprave ste bez kávovaru, čo je pre každého kávičkára asi tá najhoršia predstava.
• Dá sa to aj inak ? Veríme, že áno.
Úvodná stránkaKávovaryChcem kávovarKúpa kávovaru v kamennej predajni